Fő feladatai lesznek:
Állami tulajdonban lévő, HM vagyonkezelésű lakások, garázsok, szállóférőhelyek és egyéb bérlemények fogyasztói egyenlegeinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása,- a kintlévőség behajtására az eljárások megindításához szükséges ügyiratok, nyilvántartások készítése,
- a peresített hátralékok nyilvántartásának hónapra kész vezetése,
- jogi eljárások költségeinek nyilvántartása, naprakész vezetése,
- a havi számlák postázásra történő előkészítése, postázása,
- ügyviteli feladatok.
Jelentkezzen pályázatunkra, amennyiben
- legalább középfokú pénzügyi és számviteli végzettsége van, vagy legalább 3 év szakmai tapasztalattal már rendelkezik,
- számlázó és nyilvántartó program kezelésében legalább 1 év gyakorlatot szerzett,
- MS Office programokat felhasználói szinten ismeri (Word, Excel, Outlook),
- munkáját az önállóság mellett a precizitás és pontosság is jellemzi,
- ügyfeleinkkel, partnereinkkel megtalálja a közös hangot, szóban és írásban egyaránt.
Előnyt jelent:
Számlázó és adattbázis kezelő szoftver (pl.:SAP, Ecostat, Saldo, Libra, Kulcs soft) használatban szerzett tapasztalat.
Munkavégzés helye: Budapest, Salgótarjáni út 18.
Munkarend: napi 8 óra (Heti 40 óra, Hétfőtől-csütörtökig: 7-15:40, pénteken: 7-14-ig.)
Jelentkezzen hozzánk, mert az alábbiakat biztosítjuk:
- hosszú távú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaszerződést,
- megbízható nagyvállalati környezetben, jó hangulatú csapatban történő munkavégzést,
- projekt feladatokban való részvételt,
- összetett szakmai feladatokat,
- családbarát munkahelyként gyermekszületés támogatást, valamint 100% - ban támogatott apasági szabadságot,
- béren kívüli juttatásokat,
- csoportos élet-, baleset- és egészségbiztosítást,
- munkavállaló ajánló programot,
- mobiltelefont, továbbá kedvezményes flotta előfizetést,
- székházunkban meleg reggeli, ebéd lehetősséget,
- edzőtermet.
Amennyiben szívesen lenne tagja egy stabil nagyvállalat csapatának, jelentkezzen!